Často kladené otázky
Čo znamená skratka KomposyT?Skratka Komposyt znamená " Komplexný poradenský systém" Ako postupovať pri zmene užívateľa KomposyT, resp. ako postupovať pri zmene zamestnanca v rámci Vašej organizácie?Pri zmene užívateľa, resp. zamestnanca v rámci Vašej organizácie je potrebné zaslať písomnú žiadosť o presún žiakov a klientov na iného užívateľa, príp. na novo vytvoreného užívateľa (tento postup je dôležitý vzhľadom k tomu, že sa pracuje s citlivými osobnými údajmi a našou snahou je predísť neočakávaným komplikáciám, ktoré by mohli viesť k zneužitiu údajov uvedených v informačnom systéme KomposyT). Príklad žiadosti o zmene užívateľa a presun klientov a žiakov. |
Aký obsah môžem nájsť vo verejnej časti KomposyT-u?Nájdete tu rôzne rady, príklady z dobrej praxe, ako aj rozličné materiály využiteľné v rámci psychologickej a špeciálnopedagogickej činností ako aj informácie z oblasti výchovného a kariérového poradenstva. Informácie sú štruktúrované tak, aby sa KomposyT mohol stať vychodiskovým bodom pre odborníkov z oblasti poradenstva hľadajúcich informácie na internete. Čo znamená verejná a vnútorná časť KomposyTu?Verejná časť je dostupná všetkým užívateľom (odborníkom aj širokej verejnosti), ktorí navštívia stránku www.komposyt.sk . Vnútorná časť je určená odborníkom spolupracujúcim na Národnom projekte VÚDPaP. Čo nájdem v kalendári?V kalendári sa zobrazujú vzdelávacie akcie, podujatia, stretnutia či tlačové konferencie. Kde môžem nájsť zmluvné podmienky používania KomposyTu?Kompletné zmluvné podmienky k používaniu Komposyt-u možete nájsť na tomto odkaze. Kde nájdem návod na prácu s KomposyTom? |
Aké funkcie a možnosti ponúka KomposyT pre svojich užívateľov a aké diagnostické metodiky im sprístupňuje? |
Kde nájdem prezentáciu Národného projektu VÚDPaP? |